2009. aastal on Renault’ pakutav mudelivalik Euroopas kõige uuem

09.03.2009

2009. aastal on Renault’ pakutav mudelivalik Euroopas kõige uuem. Käesoleval aastal toob Renault turule kaheksa uut mudelit, sealhulgas uue Scenicu ja Megane’i uue universaalkerega mudeli, samuti kolm olemasoleva mudeli uut versiooni – Megane Renault Sport, Clio II ja Trafic III.

 

Renault uuendab oma põhivalikut


Renault on lõpetamas oma põhivaliku uuendamist, esitledes kolme uut Megane’i perekonda kuuluvat mudelit – Scenic, Grand Scenic ja Megane’i universaalmudel ning uusi luukpära ja universaalkerega Clio mudeleid. Kompaktautode ja mahtuniversaalide suur valik on Renault’ tugevus, sest väike- ja keskklassi autode müük moodustas Euroopa turul 2008. aastal 70% kogumüügist (38,3% väikeautod ja 31,8% keskklassi autod).

 

Entusiasti autod

2008. aasta suvel käiku lastud Twingo sportversioon ning Genfi autonäitusel esitletud Clio ja Megane’i sportversioonid võimaldavad Renault’l pakuda suurepärast hinna ja võimsuse suhet. Sportversioonid, mida 2008. aastal müüdi Euroopas 135 000, on vormel 1 kõrval teine hea viis kaubamärgi tutvustamiseks. See tähendab võimalikke uusi kliente, kelle võitmiseks püüab Renault teha kõik.

 

Uutele keskkonnanõuetele vastav mudelivalik

Renault’ pikaajalised jõupingutused on ta 2008. aastal taas paigutanud nende Euroopa autotootjate hulka, kelle sõidukite süsinikdioksiidi heitkogus on väikseim. Koguni 60% Renault’ kontserni 2008. aastal Euroopas müüdud sõidukite CO2 saastekogus jäi alla 140 g/km (2007. aastal 48%), kusjuures neist kolmandiku puhul jäi saastekogus alla 120 g/km.

 

2008. aastal laiendati eco2 tunnusmärki Dacia bensiini, diislikütuse, surumaagaasi (CNG) ja bioetanooliga töötavate mootoritega mudelite valikule. Dacia eco2 kolm kriteeriumit on identsed Renault’ eco2 kriteeriumitega ning need hõlmavad kogu sõiduki eluiga alates selle projekteerimisest ja ehitamisest kuni kasutuselevõtu ja ümbertöötamiseni. Sellega näitab Dacia, et taskukohased hinnad ja keskkonnateadlikkus ei välista teineteist.

 

2008. aastal olid 55,2% Renault’ kontserni poolt Euroopas müüdud Renault’ ja Dacia kaubamärki kandvatest autodest väikeautod (A- ja B-segmendid), kusjuures 2007. aastal oli vastav näitaja 49%. See suundumus tõotab jätkuda ka 2009. aastal, mil suurim turuosa kuulub kõige säästlikumatele mootoritele.

 

Tunnustatud ja jätkuvalt paranev kvaliteet


Renault püüdleb parema kvaliteedi poole. Sõltumatu uuringu kohaselt on Laguna juba praegu oma segmendis Prantsusmaal ja Saksamaal kolme parima hulgas ning uus Megane on võtnud eesmärgiks olla veelgi parem. Renault’ A- ja B-segmentidesse kuuluvatele mudelitele on Saksa autoklubi ADAC andnud hinde „suurepärane”.

 

- Garantiikulud. Garantiikulud on kahe viimase aasta jooksul, s.o ajal, mil osa mudelite garantiiperioodi on pikendatud kolme aastani, langenud 500 miljoni euro võrra.

 

- Teenindus. Müügi- ja müügijärgse kvaliteedi parandamine on toonud kaasa kaheksapunktilise tõusu täiesti rahulolevate klientide suhtarvus, mis tõusis 72%-lt 2005. aasta lõpus 80%-le 2008. aasta lõpus.


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee