Keskkonnasõbralikum kaubik Renault Master

04.06.2012

 

Lisaks on Renault’ Masterile tehtud mitmeid varustuse ja tehniliste andmete muudatusi: uued raadiod, õhkvedrustuse kasutuselevõtt ja mootori dCi 100 lisamine kerevariantidele Chassis Cab, Chassis Double Cab ja Platform Cab.

Renault Master omab 15% Euroopa suurte kaubikute turust. Alates 1998. aastast on Renault olnud Euroopas kergete tarbesõidukite tootja number üks.

Uue Masteri turuletoomisega 2010. aastal kaasnes spetsiaalselt Renault’ suure kaubiku jaoks välja töötatud mootori (M9T) kasutuselevõtt. Seda 2,3 dCi jõuallikat toodetakse Prantsusmaal Cléonis kolmes võimsusvariandis (100 hj, 125 hj ja 150 hj) ja selle kütusekulu on tänavu vähendatud kuni 0,6 l / 100 km võrra. CO2-heide on vähenenud kuni 16 g/km (125 hj mootoriga L1H1-tüüpi sõidukil on keskmine kütusekulu 7,5 l / 100 km ja CO2-heide 197 g/km).

Säästu saavutamiseks on Renault’ insenerid tähelepanu pööranud:

jahutussüsteemile: täiustatud veeringlusele, mis kiirendab käivitamist;

uuele õlipumbale ja roolivõimendi pumbale;

kütusekulu vähendavatele rehvidele;

uuele käigukasti määrdeainele.

• Mainitud täiustused võimaldavad mootori dCi 125 ja pikendatud sõitjateruumiga L2H2-tüüpi sõiduki kasutajal säästa kolme aastaga üle 3000 euro.  Kütusesääst on dCi 125 mootoriga varustatud 3,5-tonnisel L2H2-tüüpi sõidukil 525 euro suurune.

Kabiini mugavuse suurendamiseks on saadaval valik uusi, kergemini käsitsetavaid ja suurema hulga lisafunktsioonidega raadioid. Masteri Comfort-variantidele paigaldatud süsteemi R-Plug & Radio standardvarustusse kuuluvad Bluetoothi ja USB-liides, valikvarustusena saadaoleval süsteemil R-Plug & Radio+ on lisaks veel CD ja MP3 taasesituse funktsioon ja eraldi monitor.

Õhkvedrustus esiveolistele Masteritele

Valikuline õhkvedrustus on saadaval enamikule esiveolistele sõidukitele, sõltumata mootorist (keretüübid Panel Van, Chassis Cab, Chassis Double Cab, Platform Cab), erandiks on vaid 2,8-tonnise täismassiga variant. Õhkpadjad:

hoiavad ühtlast kliirensit, sõltumata veose raskusest, ning tasandavad sõiduki vasaku ja parema poole erinevat koormust;

võimaldavad sõiduki põhjakliirensit või mahasõidunurka hetkega suurendada;

võimaldavad loobuda tagavedrustusest, et saavutada väiksem tagaukse laadimiskõrgus (450 mm);

võimaldavad käsitsi reguleerida sõiduki tagaosa kõrgust (+70 mm või −60 mm).

Muud täiustused

Kaksikratastega tagaveolistel variantidel kasutatakse pukseerimisseadmeid kuni 3,5-tonnise haagise veoks. See on praeguse Masteri omast 500 kg suurem pukseerimisvõimsus, mis suurendab autorongi täismassi 6,5 tonnilt 7 tonnile.

Mootor dCi 100 on saadaval variantidel Chassis Cab, Chassis Double Cab ja Platform Cab.

Lisandunud on uus värvitoon: must pärlmutter.

Lisavarustusena on saadaval uus nutitelefonidokk, mis on spetsiaalselt konstrueeritud Masteri jaoks ja viib mobiilse kontori kontseptsiooni sammu võrra edasi.

Fakte ja arve

Renault Masterit on alates turule tulekust saatnud edu – selle osa Euroopa suurte kaubikute turul on kasvanud 15 protsendile (aprilli lõpu seisuga). Master on oma segmendi kaubamärk number üks, mille turuosa ulatus veebruaris 16,8 protsendini.

Renault’ suuri kaubikuid on juba nende kõige esimesest põlvkonnast alates (1980) koostatud Prantsusmaal Batillys asuvas tehases nimega SOVAB (Société des Véhicules Automobiles de Batilly), mille 2356 töötajat toodavad ka sõidukeid Opel Movano ja Nissan NV 400.

 


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee