Renault on Genfi autonäitusel esindatud uue sportliku mudelivalikuga

05.03.2009

Genfi autonäitusel eemaldas Renault katte müügihiti Clio uutelt luukpära ja universaalkerega versioonidelt. Uue Renault Clio disain, mugavus, mitmekülgsus, turvanäitajad ja seadmed moodustavad kokku klassilt kõrgemasse segmenti kuuluvatele mudelitele sobiva paketi. Väga hea koostekvaliteet muudab Clio üheks kõige usaldusväärsemaks autoks omas klassis.

 

Renault Clio on varasemalt pärjatud kõrgelt hinnatud tiitliga „Euroopa Aasta Auto 2006“.

 

Uus Renault Clio Sport: Renault’ sportliku luukpära kaks nägu

Juba aastaid on entusiastid kiitnud Renault’ suurima läbimüügiga luukpära sportversiooni kui parimat sõiduautot omas segmendis ning pidanud seda üheks mudeliks, mille juhtimine pakub erakordset sõidunaudingut.

 
Senisest populaarsusest tiivustatuna on Renault valinud 2009. aasta Genfi autonäituse kohaks, kus esitleda uut Renault Clio Sport’i. Et arvestada klientide nõudmisi ja vajadusi, on Renault Clio Sport’ile antud praegu kaks erinevat välimust versioonide Luxe (nimi võib eri turgudel olla erinev) ja Cup näol. Alates 2000. aastast on järjestikused Renault Clio Sport versioonid viinud selleni, et Cliost on saanud oma klassi kõige ostetavam sportlik luukpära, mida on maailmas müüdud üle 70 000 auto. Renault Clio III Sport kere, pidurid ja rooliseade koos täpse käigukastiga on toonud mudelile kui oma klassi kõige tõhusamale nii meedia kui ka autoomanike tunnustuse.

 

Renault esitleb nelja uut Megane perekonna liiget

Renault on valinud Genfi autonäituse kohaks, kus esitleda nelja uut mudelit C-segmendis, mis on Euroopa turu põhisegment. Nendeks mudeliteks on Grand Scenic, Scenic, universaalkerega Megane Grandtour ja Megane Sport.


Uuest Renault Grand Scenicust, mida pakutakse viie- ja seitsmekohalisena, saab pärast selle Euroopa turule laskmist aprillis uue Megane’i perekonna kolmas liige luukpäraga ja kupeeversiooni järel. Seejärel tuuakse juunis turule uus Renault Scenic ja universaalkerega Megane ning sügisel ka uus Megane Sport.


Vähem kui aastaga saab Renault uuendatud peaaegu kogu oma kompaktautode valiku. Selle tulemuseks on Euroopa turul esindatud üks madalaima keskmise vanusega mudelivalik ja Euroopa kõige ulatuslikum mitmeotstarbeliste sõidukite valik, mis koosneb vähemalt kuuest mudelist: Renault Modus, Grand Modus, Renault Scenic, Grand Scenic, Renault Espace ja Grand Espace.

 

Uus universaalkerega Renault Megane Grandtour: Praktiline auto, mis pakub tõelist sõidunaudingut

Megane’i perekonnale lisandus uus mudel ainult temale omaste tunnustega – see on uus universaalkerega Renault Megane Grandtour. Dünaamiline ja elegantne stiil annab sellele vaieldamatult sportliku hõngu, ilma et tehtaks mööndusi praktilisuses ja ruumikuses.

 

Uus universaalkerega Renault Megane Grandtour sisaldab hulgaliselt tänapäevast tehnikat ja tipptasemel tehnoloogilisi arendusi.


Erinevalt uuest luukpäraga Renault Megane’ist, on universaalkerega mudelil pikem teljevahe, mis tagab suurema ruumi salongis ning suurem üldpikkus on muutnud pagasiruumi mahukamaks. Samuti on suurenenud kandevõime. Uut universaalkerega Megane’i pakutakse erinevate mootoritega (sealhulgas uue bensiinimootoriga 1,4 TCEe 130hj), mis ühendavad võimsa soorituse keskkonnasõbralikkusega.

Uus Renault Scenic ja uus Grand Scenic: Dünaamilised mitmeotstarbelised mahtuniversaalid, mis keskenduvad sõidumugavusele

Pärast uue luukpäraga Megane’i ja Megane’i kupeeversiooni turuletoomist laiendab Renault sel kevadel oma mudelivalikut veelgi, tuues välja uue Grand Scenicu ja hiljem ka uue Scenicu.


Lähtudes Scenic I ja Scenic II edust ning rakendades oma eriteadmisi kasutajasõbraliku sisustuse, salongi ruumikuse ja sõidumugavuse vallas, on Renault võtnud ette mitmeotstarbeliste mahtuniversaalide segmenti kuuluva tüüpmudeli uuendamise ning toonud turule uue Grand Scenicu (viie- ja seitsmekohaline) ja Scenicu (viiekohaline).


Uuel Renault Scenicul ja uuel Grand Scenicul on mõlemal dünaamiline ja eriline disain. Ruumikas salong, mugavust suurendavad lisad ja moodne tehnika viivad selle klassi autod uuele tasemele.

 

Uus Renault Megane Sport: 250 hj puhast naudingut

Viimasena Renault’ sportmudelite pikas reas paistab uus Renault Megane Sport silma oma erakordse suutlikkuse ja juhitavusega. 250-hobujõuline mootor, selged sportliku kupeeversiooni näitajad ning võimalus valida kahe keretüübi vahel (Sport ja Cup, millest viimasel on piiratud libisemisega diferentsiaal) annavad mõista, et uus Renault Megane Sport on välja töötatud erilise sõiduelamuse pakkumiseks.


Olles Megane F1 Team R26 ja Megane R26.R järglane, lõikab Uus Renault Megane Sport kasu firma seniste sportmudelite tootmisel saadud mahukast kogemuste pagasist.

 

Renault ja keskkond: Eesmärgiks nullemissioon

Renault’ pikaajalisi püüdlusi piirata CO2 väljalaset pärjati 2008. aasta lõpus taas kord kohaga kolme Euroopa kõige tõhusama autotootja hulgas.


60% Renault’ kontserni poolt 2008. aastal Euroopas müüdud sõidukite (Renault ja Dacia) CO2 saastekogus jäi alla 140 g/km (2007. aastal 48%).


20% kontserni poolt 2008. aastal Euroopas müüdud sõidukite (Renault ja Dacia) CO2 saastekogus jäi alla 120 g/km.


Samal ajal tegeleb Renault CO2 emissiooni vähendamisel aktiivselt elektriautode väljatöötamisega.


Z.E. Concept (Zero Emission Concept – heitgaasivaba) näitab Renault’ arusaama sellest, milline elektriauto olema peaks – tõhus ja kergesti kasutatav auto, mille heitgaaside väljalase on null. Z.E. Concepti disain põhineb uuel Renault Kangoo be bop mudelil ning lähtub ideest, mille kohaselt elektriauto energiatarbimine on viidud absoluutse miinimumini sõidumugavuse arvel järeleandmisi tegemata.

 

Tegelikkuses ettetulevate olukordadega arvestatavad uuendused ohutuse vallas

Renault’ on võimalus kasutada ainulaadseid ohutusalaseid eriteadmisi ning tal on jätkuvalt arvestatav edumaa enamike konkurentide ees. Järgides strateegiat, mis keskendub neljale valdkonnale – õnnetuste ennetamisele, vigade parandamisele, sõidukis viibija turvalisusele ja liiklusohutuse teadvustamisele – teeb Renault pidevalt uuendusi, et pakkuda klientidele erinevaid lahendusi igapäevases liikluses ettetulevate olukordade puhuks.


Renault’ ohutusalane tegevus põhineb reaalselt asetleidnud õnnetuste üksikasjalikul analüüsil ning selle eesmärk on valmistada autosid, mis vastavad tegelikule olukorrale liikluses. Õnnetuste vältimiseks ja kokkupõrke korral sõidukis viibijate kaitsmiseks rakendatakse kõige tõhusamaid tehnoloogiaid.


Sõidukis viibijate kaitse valdkonnas on Renault muutunud aastate jooksul teedrajavaks autotootjaks, kelle staatust kajastavad kõrged hinded, mille Renault’ mudelid on kokkupõrkekatsetes saanud sõltumatult organisatsioonilt Euro NCAP. Renault on ainus autotootja, kelle puhul on tunnistatud viie tärni vääriliseks rekordilised 11 mudelit.


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee