Renault ründab India turgu

27.05.2011

23. mail tuli Indias ametlikult turule Renault Fluence, mida toodetakse Chennai tehases. See on esimene faas viietootelisest turuletoomise sarjast, mis kestab 2012. aasta lõpuni ja võimaldab Indias pakkuda uusimat valikut. India puhul on tegemist ühega kolmest võtmeriigist Renault’ rahvusvahelises arengustrateegias.

Uued ambitsioonid
Renault’ arendus India-suunal algas 2007 ning kogub nüüd aina hoogu. Oktoobris järgneb Fluence’ile Koleos (toodetakse Chennai tehases Indias). 2012. aastal lisanduvad veel kolm mudelit, mille hulgas ka maastur.

“Fluence’ turuletoomine Indias on laiaulatusliku tootevaliku pakkumise esimene samm. India on üks turgudest, mis on nurgakiviks Renault’ rahvusvahelises strateegias “2016 – Juhi muutust”. Chennai tehas koos Renault’ inseneri-, disaini- ja logistikakeskusega ning diilerivõrguga (2012. aasta lõpuks 100 esindust) teeb kõikvõimaliku, et pakkuda India klientidele laia valikut kvaliteetseid sõidukeid, mis vastavad kohaliku turu tingimustele,” kommenteeris Renault India tegevdirektor Marc Nassif.

Suure potentsiaaliga turud
India turg on maailmas üks jõulisemalt arenevaid, kus aastane kasv on olnud ligi 20 protsenti. Ja kasvupotentsiaal on väga kõrge, sest India on maailmas suuruselt neljas autoturg – 1,2 miljonit sõidukit aastal 2005, selle aasta lõpuks eeldatavalt 3 miljonit ja 2015. aastaks 3,7 miljonit. 60 protsenti on esmakordsed autoostjad ning 57 protsenti on vanuses alla 35 (2009. aasta andmed).

“Indialased armastavad tehnoloogiat, alates internetist ja viimase generatsiooni mobiiltelefonidest kuni mistahes high-tech toodeteni. Muidugi soovivad inimesed taskukohaseid autosid, kuid nad tahavad ka, et need oleksid varustatud uute tehnoloogiatega. Nii on Renault sisenenud India turule esindusmudeliga, et luua tugev kaubamärgikuvand, mis väljendab uusi tehnoloogiaid ja parimaid tooteid,“ kommenteeris Aasia-Aafrika regiooni turundusjuht Renan Livet

Alliansi Chennai tehas aitab India turul läbi lüüa
India piiravate importmaksude tõttu on võimalik konkurentsivõimeline olla üksnes kohapeal koostetehast omades. Chennai tehas, mis ehitati Renault-Nissani Alliansi poolt, annab tööd 3 600 inimesele. Tehase aastane võimsus on 400 000 sõidukit aastaks 2015. Renault’ edusse annavad Indias panuse veel:
-              RNTBCI (Renault Nissan Technology and Business India Pvt Ltd), inseneriüksus Chennais annab tööd 1 600 inimesele.
-              RIPL (Renault India Private Ltd), müügiüksus Chennais.
-              Renault Design India, asub Mumbais (Lääne-India)
-              Renault’ ja Nissani autotarvikute rahvusvaheline logistika- ja ekspordikeskus, asukoht Pune (Lääne-India)

Kaubamärgi tuntus läbi suurepärase teenuse kvaliteedi
Renault’ soovib oma India klientidele pakkuda kvaliteetseid tooteid ja kaheaastast laiendatud garantiid, mis tagab toote ja teenuse kvaliteedi igaühele. Eraldi tähelepanu on pööratud kahele funktsioonile, mis olulised järelteeninduses: varuosade logistikale ning diilerivõrgu tehnilise toetuse personalile ning instruktoritele.

Esimene grupp India tehnikuid tuli pärast eeltestimist Renault’ Akadeemiasse Prantsusmaale, treeningkursus kestis detsembrist 2010 kuni märtsini 2011. Samamoodi pöörati eraldi tähelepanu logistikaalasele koolitusele.


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee