Uus Espace jõuab City Motorsi esindusse maikuu keskel!

17.04.2015

1. Suure crossoveri tugevused ja tasakaalukus

Crossoveri välimus

Uus Espace on pärast taassünni läbimist külluslike mõõtmetega crossover (pikkus: 486 cm / laius: 189 cm / kõrgus: 168 cm), mis vastab klientide vajadustele.  Sel on maastikuautolikult jõuline olek: rõhutatud rattakoobaste ja mõjuva iluvõrega kere alumine osa kiirgab dünaamilisust ja tugevust. Kere ülaosa piirjooned seevastu on õrnemad, voolujoonelisemad ja elegantsemad.

Espace viib sõidunaudingu uuele tasemele

Uus Espace paistab silma oma erakordse Renault Multi-Sense® süsteemiga, mis juhib kõiki sõidukis kasutatavaid tehnoloogiaid alates mootori, käigukasti ja veermiku käitumisest ja lõpetades mugavuse ning väliskeskkonnaga seotud teguritega nagu näiteks sõitjateruumi valgustus, näidikuteploki kujustus ja istmete massaažifunktsioon. Seda selleks, et juhil oleks võimalik teha oma meeleoluga sobivaid valikuid. Koos aktiivvedrustuse ja 4Control® tehnoloogiaga (nelja ratta juhtimise puhul) ühendab see meeldiva sõidukogemuse turvatunde ja erksa sõiduga. Mootorite juures on kasutatud Renault' poolt vormel 1 sarjas ühena esimestest omandatud kogemusi turbolaadimise ja töömahu vähendamise osas. Kuue- või seitsmekäigulised topeltsiduriga EDC automaatkäigukastid on seotud väikese töömahuga mootoritega. Lõigates kasu nii kolmest erinevast mootorist, mis kõik tarbivad 20% vähem kütust ja tekitavad samavõrra vähem CO2 heitmeid kui ka lihvitud aerodünaamikast (takistuskoefitsient: 0.30) ja varasemast 250 kg kergemast kerest, saab uus Espace keskenduda sõidunaudingu ja efektiivsuse pakkumisele. Energy TCe 200 EDC: 200 hj ja pöördemoment 260 Nm 2500 p/min.

See turbolaadimise ja otsepritsega, Renault Sporti jõuallikatest inspireeritud bensiinimootor moodustab koos uue lähedaste ülekannetega seitsmekäigulise topeltsiduriga EDC käigukastiga erakordselt mitmekülgse kombinatsiooni.

Mootori sportlik olek peegeldub vastu kogu Espace'i olekust. CO2 heitmed: 140g/km / kütusekulu: 6,2 liitrit / 100 km*

Energy dCi 160 EDC Twin Turbo: 160 hj ja pöördemoment 380 Nm 1750 p/min.

- Topelt-turbo tehnoloogia: esimene, madala inertsiga turbo tagab väleda kiirenduse ja silmapilkse reageerimine isegi madalatel pööretel. Tänu sellele tekib madalatel pööretel pöördemoment, mida võiks oodata kaheliitriselt mootorilt ehk 265 Nm 1250 pöördel minutis (60 Nm rohkem kui kaheliitrisel mootoril, mida see asendab). Teine turbo tagab silmapaistva kiirenduse ka keskmises pööretevahemikus.

- EDC automaatkäigukast: sobivaim käik valitakse kiirelt ja sujuvalt.

Sõidunauding ja kütusekulu on omas segmendis parimate seas, CO2 heitmed: 123 g/km / kütusekulu: 4,7 liitrit / 100 km*

Energy dCi 130: 130 hj ja pöördemoment 320 Nm 1750 p/min. Lisaks sellele kuuekäiguline manuaalkäigukast.  Taskukohane sooritusvõime. CO2 heitmed: 119 g/km / kütusekulu: 4,5 liitrit / 100 km*

*Kütusekulu ja C02 näitajad on homologeeritud vastavalt kehtivatele nõuetele. Esmaklassiline sõidukogemus

 

Valgusküllane: Sõitjateruum on erakordselt valgusküllane tänu 2,8 ruutmeetrisele Lumière'i panoraamtuuleklaasile, mida jätkab esiistmete kohale ulatuv klaasist katus. Öösel saavad reisijad valida viie erineva sõitjateruumi valgustuse vahel.

Mugav: toetava kujuga esiistmetel on enam kui kümme erinevat seadistamisviisi (kaheksa neist elektrilised), mugavust lisab aktiivvedrustus.

Avar: 288 cm pikkune teljevahe pakub põlveruumi, mis konkureerib oma klassis parimatega, jättes tagaistmel reisijatele ruumi kuni 308 mm.

Lihtsalt ümberseatav: uue Espace'i ühe näpuliigutusega juhitavad istmed annavad praktilisusele täiesti uue mõõtme: istmete kokkuklappimiseks piisab vaid ühest vajutusest R-Link® ekraanil. Lisaks saab istmete kokkuklappimiseks kasutada pakiruumis asuvat juhtpaneeli.

Kõrgetehnoloogiline: originaalsel nö hõljuval keskkonsoolil asub futuristlik käigukang. R-Link2® tahvelarvuti ja 8.7-tolline vertikaalne ekraan moodustavad omamoodi juhtimiskeskuse. Head-up ekraani kõrge kvaliteet võimendab autost õhkuvat sportlikku olekut veelgi.

Muusika on au sees: spetsiaalselt uue Espace'i tarbeks loodud Bose® helisüsteem pakub sõitjatele ruumilist heli. Süsteemi kuuluvad 11 kõlarit ning bassikõlar – mida omakorda täiendab Bose Centerpoint 2® tehnoloogia – viivad iga reisija kvaliteetheli maailma, millest saadav elamus on võrreldav kontserdil saadavaga.

2. Kvaliteet, ranged tootmisnõuded ja terav tähelepanu ka kõige pisematele nüanssidele

Konstrueerimisetapp: tõhusus nii üldise ehituse, materjalide valiku kui ka protsesside osas (nt alumiiniumuksed); väiksem vibratsioon; kvaliteetne viimistlus, vastupidavad tippklassi materjalid, muu hulgas kroom, kaitsekihiga kaetud konsoolid, eriti kvaliteetne värv, väga vastupidav lakikiht jne.

Tootmisetapp: Douai tehasesse investeeriti 420 miljonit eurot, mille eest juurutati uus kuumstantsimise tehnoloogia, rajati värvimistöökotta uus valgustunnel, võeti kvaliteedi parendamiseks kasutusele nn „sõjatoa” strateegia jmt. Töötajatele pakuti kokku umbes 100 000 tundi koolitusi, mis päädisid kõrgema astme nn tehasepassi väljastamisega. Iga toodetud kere juures kontrollitakse 5000 aspekti.

«Võtsime üle oma partnerite, Daimleri ja Infiniti, kogemused. Uurisime, mil moel Nissan neile omase Infiniti tasemel kvaliteedi saavutab. Samas palus meie Douai tehas seoses Daimleriga tehtava koostööga abi automargiga Mercedes-Benz seotud spetsialistidelt, kel lasti Espace'i arengu igat etappi hinnata vastavalt nende endi kriteeriumitele. » Franck Naro, Douai tehase direktor

Testimisetapp: lisaks tavapärastele arendas Renault välja rea spetsiifilisi teste, mille abiga saab tagada pika ea nii uue Espace'i välimusele kui ka sisule. Inimeste kaasabil võimaldasid need katkematult väldanud testid taasluua kõige karmimad, intensiivsemad ja levinumad päevased sõidumustrid. Selleks ajaks, kui mudel müügile jõuab, on uue Espace'i esimesi eksemplare juba mitu kuud teadlikult vääriti kasutatud ja neile muul moel liiga tehtud. Nende autode varustust ja erinevaid funktsioone on kasutatud tuhandeid kordi; autos leiduvaid pindu, olgu need riidest, plastikust või mõnest muust materjalist, on halastamatult kraabitud, määritud ja puhastatud. Tänu sellisele nn karistusprogrammile on uue Espace'i testvariantide uksi avatud ja suletud ning nende tagumisi turvavöösid kinnitatud ja avatud enam kui 22 000 korda, samas kui juhi akent on avatud umbes 8000 korda ja päikesesirmi kasutatud 1500 korda.

Need testid loodi, et matkida sõiduki vananemist, mis ilmneb, kui autot on mitu aastat tõsiselt kasutatud. Lisaks sellele sooritati mitmeid teste - nii reaalsetes kui ka Renault'-Nissani liidu keskuse testiosakonnas matkitud - ekstreemsetes kliima- ja sõiduoludes.

Balti riikides tuleb uus Espace müüki maikuus. Uue Espace’i sõitjateruum ja viimistlus on saadaval kolmes variandis:

LIFE: Tumepruun Dark Brown armatuurlaud, nahkkattega rool, Dark Brown tumepruunist riidest polster.

INTENS: Grey halli või Dark Brown pruuni värvi armatuurlaud, Nappa nahkkattega rool, isikupärased ehisdetailid nö hõljuvale keskkonsoolile. Dark Brown tumepruun polster.

INITIALE PARIS: Grey halli või Dark Brown pruuni värvi õmblused, Grey/Dark Brown segutoonides või Dark Brown pruuni värvi Nappa nahkpolster ja spetsiaalne Nappa nahkkattega rool, uksepaneelide kaunistused ja käetoed.

Isegi kallimate versioonide puhul on Renault' suure crossoveri hind igati konkurentsivõimeline.

 

VAATA VIDEOT SIIT.


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee