Uus Renault Kangoo Van - nõudlikele äriklientidele

28.02.2013

Turu juhtivat väikekaubikut on nüüd võimalik varustada kolme esiistmega, sõltumata valitud kerepikkusest  (Kangoo Express, Compact või Maxi). Antud lisavalik muudab Kangoo seeria veelgi sobivamaks erinevate äriklientide vajadustega. Uue Kangoo Vani mootorivalikus on palju erinevaid diisel- ja bensiinimootoreid, sh Energy dCi 75 ja 90 ning 115-hobujõuline TCe . Mootorite kütusekulu vähendamisele aitavad kaasa Stop&Start süsteem ja pidurdusenergia salvestamine. Uus varustus hõlmab elektroonilist stabiilsusprogrammi ESP koos mäkketõusu assistendi ja Extended Grip veojõukontrolli süsteemiga, Renault R-Link multimeediasüsteemi ja tagurduskaamerat. Renault väikekaubikute seeria on valmistatud MCA de Maubeuge’i tehases Prantsusmaal.

Alates selle müügile jõudmisest 2008. aastal on teise põlvkonna Kangoo Vani soosinud juba rohkem kui 400 000 äriklienti. Euroopa turuliidri positsiooni hoidev Renault väikekaubik saabub tänavu müügile kogu seeriat hõlmava uhiuue versioonina (Kangoo Express, Compact ja Maxi).

Uue Kangoo Expressi juures tehtud muudatusi võib märgata kohe. Uuel esiosal, mis kajastab Renault värsket disainiidentiteeti, on esileküündivam logo vertikaalses asendis. Uus kujundus üritab edasi anda kaubiku tugevust ja kaasaegsust. Uksepeeglid ja tagatuled sobivad ja sulanduvad kokku sõiduki üldjoontega ning salongis on uus ja kvaliteetsem keskkonsool ning rooliratas. Armatuurlaua keskel paikneb endiselt panipaik, mida hindavad eelkõige ärikliendid.

Kolm esiistet on saadaval nüüd kogu uue Kangoo Vani seerias

Kangoo Vani seerias oli eelnevalt seitse erinevat sõidukit, mis olid saadaval kolmes erinevas pikkuses (Kangoo Express, Compact või Maxi), ning valida sai kahe- ja viieistmeliste versioonide vahel (Kangoo Maxi).

Kangoo Expressi värskendamisega lisandub veel üks valikuvõimalus, millel on ees kolm istet  ning mis on saadaval kõigile kereversioonidele (v.a Kangoo Z.E., Maxi Z.E ja 5-istmeline Kangoo Maxi). Mitmed salongisisesed muudatused on parandanud reisijate mugavust ning kaasreisijate istmete seljatugede kokkuklappimine on jätkuvalt võimalik, et võimaldada eriti pikkade koormate vedamist.

Klassi madalaim kütusekulu (nii bensiini- kui ka diiselmootorid)

Kangoo uusim valik kasutab ära esimese mudelifaasi tugevusi ja paistab silma oma kütusesäästlikkusega. Valikus on kiirelt reageerivad, kuid säästlikud mootorid, millest kolm pakuvad oma klassi madalaimat kütusekulu. Energy dCi 75 ja Energy dCi 90 mootoritel on erakordselt madal NEDC kombineeritud tsükli kütusekulu väärtusega 4,3 l / 100 km (võrdväärne 112 grammiga CO2/km), samas kui Energy TCe 115 mootori CO2-heide on kõigest 140g/km . Energy dCi 110 mootor on eriti kütusesäästlik ning selle CO2-heide on 115g/km.

Kütusekulu vähendamiseks kuulub viimase põlvkonna Kangoo mootorite standardvarustusse käiguvahetuse märgutuli ning ökorežiim, mis suudab kütust säästa veel 10% võrra, mõjutades mootoripöördeid, käiguvahetuse märguandeid (infokuvar näitab iga käiguvahetuse soovituslikku ajastust) ja gaasipedaali tarkvara.

Tulemuseks on väiksemad jooksev- ja ülalpidamiskulud. Kulusid on veelgi vähendatud seeria põhiversioonide mootorite hooldusintervalle pikendades (iga kahe aasta või 40 000 km järel, erinevalt eelnevast kahe aasta või 30 000 km pikkusest intervallist).

Viimistletum Kangoo

Uue Kangoo Vani väljaarendamisel pöörati erilist tähelepanu kvaliteetse üldmulje parandamisele. Põhjalik läbivaatamisprotsess kestis mitmeid kuid, et tuvastada need valdkonnad, mis mõjuvad auto juures esmapilgul robustsena. Parandatud valdkondade hulka kuuluvad:

  • punktkeeviste viimistlus
  • uksepaneelide ja klappide voltimiskvaliteet (puhtam ja ühtlasem viimistlus ja raadius)
  •  parem akustika (helikindlus, aerodünaamika ja mootorid)

Uuenduslik varustus

Uuele Kangoo Vanile on võimalik tellida R-Link multimeediasüsteem, Extra-versioonidel on see standardvarustuses. Süsteem hõlmab armatuurlaual asuvat TomTom® LIVE navigatsioonisüsteemi ja mitmeid uusi funktsioone, nagu ohutsoonide eelhoiatus ja võimalus alla laadida rakendusi, mis muu hulgas pakuvad juurdepääsu e-postkastile. Raadioseadmete valik on samuti laienenud ning pakub hetkel kolme eri lahendust. Kõik raadio valinud kliendid saavad kasutada USB- ja Bluetooth-ühenduvust.

Saadaval on uus elektrooniline stabiilsusprogramm (ESP) koos mäkketõusu assistendiga, millele lisandub keerulistes oludes haakumist parandav veojõukontrolli süsteem Extended Grip ja tagurduskaamera koos juhipoolse päikesevisiiri sisse ehitatud kuvariga.

Uus Kangoo: toodetud Renault Maubeuge’i tehases

Kõik uued Kangood toodetakse ainult Renault MCA de Maubeuge’i tehases Prantsusmaal. Seda tehast on esile tõstetud oma võime tõttu pakkuda laia sõidukite ja lisavalikute ulatust (63 Kangoo versiooni , 21 mootorit, Mercedes Citan, 200 värvi) ning selle kompromissitute kvaliteedikontrolliprotseduuride tõttu. Tehas on alates 1971. aastast valmistanud enam kui 4,9 miljonit sõidukit, sh peaaegu kolm miljonit väikekaubikut ja nendest tuletatud mahtuniversaali. Maubeuge’i tehases paikneb ka Renault Tech, mistõttu on Kangoo kaubikuid võimalik kohapeal ümber ehitada, kui need liinilt maha sõidavad.

 

 


Esinduste kontaktid ja asukohad

Pärnu mnt 541, Laagri
Tänassilma küla, Harjumaa

Telefon: 6 264 070
Teenindus: 6 264 090
E-mail: info@citymotors.ee

Jõe 9a
50104 Tartu

Telefon: 736 7893
Teenindus: 736 7892
E-mail: tartu@citymotors.ee

Tallinna 82a
Kuressaare

Telefon: 453 0122
E-mail: info@warmaauto.ee

Kerese 40G
Narva

Telefon: 356 9333
Teenindus: +372 35 69 337
E-mail: info@albionmotors.ee