Omanäolise stiiliga kompaktne hübriid-linnamaastur Renault Captur E-Tech full hybrid on nüüd saadaval ka esprit Alpine versioonis. Uus maitsekalt kujundatud esiosa, tipptasemel openR link multimeediasüsteem koos integreeritud Google'i teenustega, ruumikas ja ümberpaigutatav interjöör ja 28 juhiabisüsteemi täiustavad selle mitmekülgsust. Saadaval on ka mild hybrid, bensiinimootori ja kahekütuseline bensiin/LPG mootoriga versioon.
CAPTUR
E-TECH FULL HYBRID
4 mootorit
E-Tech full hybrid, mild hybrid, bensiin, LPG
Mild hybrid mootor on saadaval võimsusega 140 hj koos manuaalkäigukastiga ja võimsusega 160 hj koos EDC-automaatkäigukastiga.
28
täiustatud juhiabisüsteemi
sõiduulatus 1000 km
E-Tech full hybrid 145 koos täis kütusepaagiga, WLTP andmetel (koos kütusepaagi reserviga)
kuni 616 l
pakiruumi maht ette nihutatud tagaistmete korral
sõltuvat mootorist
10,4 tolli
armatuurlaua ekraani mõõt
16 cm
pikisuunas nihutatav tagumine istepink
mootorid E-Tech full hybrid
Naudi elektriajami eeliseid, mis ei vaja täiendavat laadimist vooluvõrgust: kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja kuni 40% kütuse kokkuhoidu.
mootorivalik
Renault Captur
E-TECH FULL HYBRID
Kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja kuni 40% kütusesäästu.
LPG
Kahekütuseline süsteem, mis kasutab bensiini ja veeldatud naftagaasi: kütusesääst, pikendatud sõiduulatus ja madalam CO2 heitkogus.
MILD HYBRID
Kerghübriidi tehnoloogia tagab väiksema kütusekulu ja dünaamilisema kiirenduse.
BENSIIN
Uue põlvkonna bensiinimootor Tce 90: suurem efektiivsus ja madalam kütusekulu.
E-Tech full hybrid
Vali Renault' hübriidtehnoloogia parim lahendus. Kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja kuni 40% kütusesäästu koos madalama CO2 emissiooniga. Lihtsusta oma igapäevaelu akuga, mida pole vaja laadimiseks vooluvõrku ühendada.
tehnoloogia E-Tech full hybrid
Bensiinimootoriga ühendatud elektrimootor rakendub tööle, kui sõidutingimused seda võimaldavad. Automaatkäigukasti eelistatud režiim on 100% elektriajamiga sõitmine.
energiat taastootev pidurdus
Naudi dünaamilist sõitu, mida pakub elektrilises režiimis paigaltvõtt ja kohene kiirendus. Tänu rekuperatiivpidurdusele laetakse akut aeglustamisel ja pidurdamisel automaatselt.
kütusekulu
Sõida kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis ja säästa kuni 40% kütust CO2 emissiooniga 106 g/100 km ja kütusekuluga 4,7 l/100 km.
energiamärgis crit’air
Tänu märgisele Crit'air 1 pakub Captur E-Tech full hybrid liikumisvabadust ka kõrge õhusaaste aegadel kehtestatud piirangute korral.
LPG
kahekütuseline bensiini- ja LPG-mootor
Mitmekülgsus, kütusesäästlikkus, kütuse üle-euroopaline kättesaadavus ja laiendatud sõiduulatus tänu kahekütuselisele bensiini- ja LPG-süsteemile, teevad sellest versioonist kompromissitu alternatiivi.
TEHNOLOOGIA
LPG-versioon on varustatud kahe kütusepaagiga - üks bensiin ja teine LPG jaoks. Sissepritsega mootor valib kütuse sõltuvalt selle saadavusest.
EELISED
Säästlik ja keskkonnasõbralik alternatiivkütus, mille kasutamine ei vaja harjumuste muutmist ning mille kasutamine ei piira ligipääsu parklatele või linnasüdametele.
KÜTUSEKULU
Tänu kahte tüüpi kütuse kasutamisele väheneb CO2 emissioon ja suureneb sõiduulatus kuni 1100 km-ni.
mild hybrid
mild hybrid mootor
Avasta enda jaoks kerghübriidi eelised - hübriidtehnoloogia esimene tase E-Techi valikus, mis pakub sujuvamat ja dünaamilisemat sõitu, vähendades samal ajal kütusekulu.
TEHNOLOOGIA
Sisepõlemismootor kasutab kiirendusfaaside ajal elektrilist abi.
EELISED
Dünaamiline paigaltvõtt ja kiirendus koos väiksema kütusekuluga.
KÜTUSEKULU
Tõhusama Captur mild hybrid versiooni kütusekulu kombineeritud tsüklis on 5,8 l/100 km.
bensiin
bensiinimootor
Renault Capturi valikus olev töökindel ja tõhus mootor Tce 90 ühendab endas sõidurõõmu ja madalama kütusekulu nii maanteel kui linnasõitudel.
TEHNOLOOGIA
3-silindriline turbomootor Tce 90 tagab tänu kettülekandele ka madalamad hoolduskulud.
EELISED
Renault Capturi võimas ja mitmekülgne mootor Tce 90 tagab optimaalse kütusekulu nii maanteel kui ka linnasõitudel.
võrguühendus
kasuta multimeediasüsteemi openR link koos integreeritud Google'i* teenustega: reaalajas navigatsioon, häälkäsklused ja üle 50 rakenduse
Google Play'st alla laaditud rakenduste kasutamiseks on vaja andmesidepaketti. Selleks pead jagama oma telefoni internetiühendust autoga.
võrguühendusega tehnoloogiad
Tänu multimeediasüsteemile openR link koos integreeritud Google'i teenustega, mida saad kasutada läbi 10,4" keskmise puuteekraani, on su käsutuses lai valik nutikaid veebiteenuseid. Neile pääsed ligi ka kõikjal mujal läbi rakenduse My Renault.
multimeediasüsteemi hääljuhtimine Google Assistanti abil
üle 50 rakenduse, mis on saadaval Google Play's: navigatsioon, muusika, taskuhäälingud…
multimeediasüsteemi automaatsed uuendused võimaldavad kasutada uusimaid funktsioone
lülita rakendusest My Renault sisse auto signaal või tuled, et kergemini oma auto parkimisplatsil üles leida
Renault' võrguteenused
Tänu Renault' võrguteenustele, saad alati oma autoga ühenduses olla. Kaugvärskendused FOTA (firmware over the air) tehnoloogia abil ja auto haldamine distantsilt My Renault rakenduse kaudu muudavad su igapäevaelu lihtsamaks.
Pidevalt uuenev teenus (FOTA)
Süsteemi openR link uuendamine võimaldab kasutada tarkvara, rakenduste ja teenuste uusimaid versioone, sealhulgas ka muudatusi ja parandusi, ilma et oleks vaja selleks teenindusse pöörduda.
My Renault
Rakenduse My Renault abil saad alati oma Capturiga ühenduses olla: jälgida ja saada teateid hoolduse kohta, võtta otse ühendust spetsialistidega ning saada kasutusjuhendist või manuaalist teavet funktsioonide kohta. My Renault võimaldab ka tuvastada su Renault Capturi geograafilise asukoha ja palju muud.
versioon esprit Alpine
Capturi esprit Alpine versioonil on veelgi märgilisem sportlik ja elegantne disain ning detailid, mis rõhutavad selle uue välimuse jõulist iseloomu. Nii nagu salongi, nii ka väljas.
Esprit Alpine embleemid esitiibadel ja eksklusiivsed 19" valuveljed elixir.
Sini-valge-punased õmblused roolil ja Alpine embleemid esiistmete seljatugedel.
human first program
28 täiustatud juhiabisüsteemi
kaamera vision 360°
4 kaamerat auto kõigis külgedes edastavad pildi kogu auto ümbrusest. See lihtsustab oluliselt manööverdamist.
süsteem active driver assist
Süsteem jälgib sinu ees sõitvat sõidukit ja hoiab sellest piisavat pikivahet, et tagada ohutus. Samuti reguleerib auto automaatselt kiirust kurvile või ringristmikule lähenedes ning sõiduraja hoidmise assistent parandab ohutust veelgi. Kui liiklusvoog peatub, jääb auto automaatselt seisma ja jätkab sõitu, kui tee ees taas vaba on.
sõiduraja hoidmise hädaabisüsteem
Eesmine kaamera ja radariga andur hoiatavad juhti, kui sõiduraja vahetusel tekib oht teelt välja sõita või vastutuleva autoga kokku põrgata. Rooli asendit korrigeeritakse automaatselt, et muuta auto sõidutrajektoori.
Parkimine
* tagumised parkimisandurid
* eesmised parkimisandurid
* külgmised parkimisandurid
* tagurduskaamera
* kaamera vision 360°
* iseparkimissüsteem hands free parking
Juhtimine
süsteem active driver assist
Intelligentne aktiivne püsikiirusehoidik koos Stop & Go funktsiooniga ja sõiduraja hoidmise assistendiga. Süsteem reguleerib kiirust liiklusvoogu arvestades, hoiab ohutut pikivahet ja hoiab autot sõiduraja keskel. Kui liiklusvoog peatub, jääb auto ise seisma ja hakkab automaatselt liikuma, kui tee ees taas vaba on. Süsteemi saab konfigureerida ka "turvakoridori" hoidmiseks.
intelligentne aktiivne püsikiirusehoidik
Antud süsteem suurendab või vähendab su Capturi kiirust, et hoida ohutut pikivahet eesliikuva sõidukiga. Tänu võrguühendusega navigatsioonile ja liiklusmärkide tuvastusfunktsioonile ennustab see kiiruse muutusi ja tagab ohutu sõidu.
aktiivne püsikiirusehoidik
Püsikiirusehoidik hoiab ohutut pikivahet eesliikuva sõidukiga. Kui vahemaa väheneb, rakendab süsteem pidurid ja kui tee ees vabaks muutub, tõstab auto taas kiirust.
püsikiirusehoidik
Määra kiirus, mida auto hoiab ilma, et peaksid gaasipedaali vajutama.
kiirusepiiraja
Väldi isegi vähimatki kiiruspiirangute rikkumist, piirates Capturi maksimaalse kiiruse soovitud väärtuseni.
mäeltstardiassistent
Ohutuks paigaltvõtuks üle 3% tõusul, hoiab süsteem pidureid rakendatuna 2 sekundit, et jõuaksid jala piduripedaalilt gaasilt tõsta.
ohutu pikivahe kontrollsüsteem
Auto esiosas paiknev andur tagab ohutu pikivahe hoidmise eessõitvast sõidukist. Kokkupõrkeohu korral antakse heliline ja visuaalne hoiatus. Kui juht ei reageeri või reageerib liiga aeglaselt, aeglustab auto automaatselt.
ökosõidu assistent
Süsteem tuvastab muutused teeoludes, nagu kurvid, linna sissesõidud ja ringristmikud ning annab nõu, kuidas kütust säästa ja ohutust suurendada.
intelligentne hübriidrežiim
Süsteem analüüsib pidevalt sõidumarsruuti ja eelvalib kõige sobivama sõidurežiimi, et optimeerida jõudlust, kütusekulu ja sõiduulatust.
ohutus
sõiduraja kontrollsüsteem
Kaamera tuvastab pideva või katkendliku joone tahtmatu ületamise. Süsteem hoiatab selle eest rooli vibratsiooniga, andes märku, et peaksid oma sõidutrajektoori korrigeerima.
reisijate ohutu väljumise funktsioon
Juhi ja reisijate ohutuse suurendamiseks seisu ajal uste avamisel käivitub mõne teise sõiduki lähenedes visuaalne ja heliline signaal.
sõiduraja hoidmise assistent
Kui ületad kiirustel üle 70 km/h katkendlikku või pidevat joont ilma suunatuld näitamata, korrigeerib süsteem rooli asendit ja suunab Renault Capturi tagasi oma sõidurajale.
pimenurga kontrollsüsteem
Juhi vaatevälja pimenurga kompenseerimiseks hoiatab süsteem tahavaatepeeglites asuvate hoiatustulede abil väljaspool vaatevälja asuvate sõidukite eest.
parkimiskohalt väljatagurdamise assistent
Armatuurlaual olev hoiatus muudab manööverdamise lihtsamaks, andes märku auto taga paiknevatest takistustest.
automaatne kaug- ja lähitulede vahetus
Tänu Renault Capturi esiklaasi ülaosas paiknevale kaamerale lülitatakse vastavalt teeoludele ja valgustuse tasemele automaatselt sisse lähi- või kaugtuled.
automaatne hädapidurdussüsteem koos jalakäijate, ratturite ja sõidukite tuvastusfunktsiooniga
See lahendus tõstab liiklusohutuse taset linnades ja linna ümbruses, tuvastades jalakäijad, jalgratturid ja ootamatult ilmuvad sõidukid. Juhile edastatakse hoiatus ja võimaliku kokkupõrke vältimiseks või avarii leevendamiseks rakendatakse samaaegselt pidurid.
automaatne hädapidurdussüsteem koos vasakpöörde abifunktsiooniga
Vältimaks laupkokkupõrke ohtu vasakpöördel, töötab see süsteem 3 etapis: hoiatussignaal, suurenenud pidurdusjõud, kui juhi reaktsioon on ebapiisav ning automaatne hädapidurdus, kui juht ei reageeri.
sõidukiiruse hoiatussüsteem koos liiklusmärkide tuvastusfunktsiooniga
Kaamera tuvastab teekonnal kiiruspiirangu märgid ja kuvab kehtiva piirkiiruse armatuurlaual. Süsteem hoiatab sind, kui ületad kehtivat piirkiirust.
juhi väsimuse kontrollsüsteem
Süsteem tuvastab ja hoiatab juhti, kui ta on tähelepanematu või uimane.
passiivne ohutus
Tänu spetsiaalsele uurimislaborile ja human first programmile töötab Renault pidevalt uute ohutuslahenduste loomise nimel. Uued arengud passiivse ohutuse vallas on aidanud vähendada teedel hukkunute arvu 5 korda. See kõrgem ohutuse tase annab su Renault Capturile lisaväärtust.
safety score & coach
Süsteem analüüsib juhi käitumist pärast igat sõitu: kiirust, sõiduteekonda, pikivahe ohutust jne. Saadud andmete põhjal määratakse skoor vahemikus 0 kuni 100 ja antakse juhile personaalset nõu. See aitab teadvustada ja tõsta liiklusohutust.
piduriabisüsteem avarii korral
See süsteem rakendab automaatselt Renault Capturi pidurid koheselt peale kokkupõrke toimumist, et vältida uut juhitavuse kaotamist. Sõiduki peatamine või aeglustamine aitab ära hoida või vähendada korduvaid kokkupõrkeid.
mahutavus ja mõõtmed
Tutvu lähemalt Renault Capturi välismõõtmete ja salongi mahutavusega, sõltuvalt salongi istmete paigutusest.
SALONGI MAHUTAVUS
Pakiruumi maht (liitrites) | bensiin | E-Tech full hybrid |
---|---|---|
Pakiruumi maht taha nihutatud tagaistme korral | 484 | 348 |
Pakiruumi maht ette nihutatud tagaistme korral | 616 | 480 |
Pakiruumi maht kokkuklapitud tagaistme seljatugedega | 1596 | 1458 |